Гарантії та повернення
Гарантійні терміни на товари придбані в магазині «Step Forward»
Гарантійний термін (тільки за умови дотримання правил користування товаром): на взуття - 30 днів від дня купівлі або початку відповідного покупці сезону.
Тривалість сезонів для визначення гарантійних строків на взуття:
- зимового асортименту - з 15 листопада по 15 березня;
- весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада;
- літнього асортименту - з 15 травня по 15 вересня.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо такий товар не використовували і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Вимоги, пов'язані з виявленням протягом гарантійного строку недоліків якості товару, приймаються тільки за місцем продажу в письмовому вигляді з детальним описом недоліків.
Правила користування товаром:
- правильно підбирати взуття за розміром (довжиною) та об'ємом (повнотою, висотою підйому) стопи: стопа не повинна бути стиснутою, при цьому повинні бути відсутні порожнечі, що можуть спричинити деформацію верху взуття; повзунки застібок типу «змійка» повинні рухатися вільно;
- одягати і знімати взуття повністю розшнурованим, не знімати взуття, наступаючи на задник;
- під час взування використовувати ріжок;
- експлуатувати взуття тільки протягом відповідного сезону;
- уникати впливу на взуття будь-яких хімічних речовин;
- не користуватися взуттям з лакованої шкіри за температури нижче 0С;
- очищати взуття від бруду і пилу поролоном або м'якою вологою тканиною без використання будь-яких, крім спеціальних, мийних засобів;
- забороняється прання взуття в пральних машинах;
- чистити взуття: зі шкіри - спеціальним кремом, з нубуку та замші - спеціальними препаратами, з лакованої шкіри - рідиною для лакованого взуття, з текстилю - м'якою вологою тканиною;
- просушувати і зберігати взуття при кімнатній температурі - не допускається сушіння і зберігання на нагрівальних поверхнях і приладах, а також під дією прямих сонячних променів;
- зберігати взуття у фабричній упаковці з використанням формотримачів.
Зазначені правила не є вичерпними. Порушення покупцем (споживачем) правил користування товаром, відповідно до частини 2 статті 679 ЦК України та частини 14 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», є підставою для відмови покупцеві (споживачеві) у задоволенні будь-яких вимог, передбачених законодавством у зв'язку з виявленням недоліків товару, і для припинення гарантійних зобов'язань з боку продавця або виробника.
Гарантійний термін визначається виробником відповідно до Законодавства України (ГОСТ (ДСТУ) 26167:2009).
Пред'являючи претензію щодо якості взуття, необхідно врахувати:
- Без чека магазину, де взуття було придбано, претензії не приймаються;
- Взуття уцінене (некондиційне), самостійно ремонтоване гарантії та поверненню не підлягає.
- На набійки, устілки, декоративну фурнітуру гарантія не надається;
- Механічні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації, не можуть бути підставою для пред'явлення претензій;
- Дрібні дефекти (відклеювання підошви, крокуля тощо), що не змінили функціонального призначення взуття, протягом гарантійного терміну усуваються виробником (продавцем) за допомогою ремонту; взуття повинно бути чистим і сухим;
- Зміна тону кольору шкіри і фарбування підкладки під впливом поту і вологи не є дефектом виробничого характеру, який підлягає усуненню;
- За дефектами, що виникли внаслідок недотримання правил експлуатації та догляду за взуттям, претензії задоволенню не підлягають.
Покупець має право повернути або обміняти взуття належної якості протягом 14 днів, якщо взуття не було в експлуатації, збережено його товарний вигляд, фабричну упаковку, за наявності товарного або касового чека, виданого покупцеві разом з товаром.